fredag den 21. maj 2021

Overspringshandlinger? Slet ikke !

Jeg har allerede etableret mine bed i baghaven og fået forhaven til at ligne en million - inde i mit hoved.

Desværre bliver mine tanker ikke overført til praksis, så jeg rent faktisk kan komme af med denne øjebæ.


Overspringshandlingerne er mange, men den største har vist været at have næsen begravet i en havebog eller haveblad, eller snuse rundt på Instagram og se alle de flotte billeder som de dygtige haveelskere lægger op.

Instagram er årsagen til at jeg havnede herinde. Her fandt jeg et fællesskab af haveinteresserede bloggere, som kommenterer på hinandens opslag, kommer med gode råd, fortæller sjove historier eller som jeg, blot har nydt de mange gode og sjove og mange gange lærerige opslag. 

Jeg er netop blevet færdig med at læse en haveblog fra første indlæg fra 2012 til sidste i 2019. Det tog en rum tid at tygge mig igennem den. 

Da jeg så de skønne buketter som hver uge pyntede i stuen eller køkkenet tænkte jeg "det vil jeg også!", og besluttede mig til, at fra i dag, skal der købes en fredagsbuket. 




Selvom det er den første buket jeg selv har lavet, synes jeg egentlig det er gået ganske fint.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar