mandag den 31. maj 2021

Ét voila !

Denne weekend gik godt nok hurtigt !

Forhaven blev næsten færdig, men pga. brønddækslet ved klokkebusken, kan hegnet endnu ikke sættes op, så det må vente lidt endnu.



På bænken har jeg sat Flittig-Hans, trommestikker, salvie "Sensation Deep Rose", pink engelskgræs, chokoladeblomst. Den fine magenta Sennetti yderst til venstre har jeg ikke set før. 



Til højre for bænken har jeg sat en petunia hybrid og forrest står en nellikerod "Total Tangerine" og en fin hvid campanula, som jeg håber vil vokse sig stor og flyde ud over hele krukken. Foran bænken står også et par fuchsia men jeg er ikke helt sikker på de skal blive stående.




Til venstre for bænken har jeg sat mine dagliljer. Jeg kan ikke huske farven, men hvis den er helt forkert, bliver den sat om i baghaven - eller måske over til klokkebusken.  


Jeg er intet farvegeni, og har med garanti sat noget sammen, som absolut er no-go, men det bliver vel forhåbentlig bedre efterhånden som jeg lærer mere :-)

Hav en rigtig skøn uge !





4 kommentarer:

  1. Sikke en forandring i din forhave, det pynter meget.
    Om tingene passer helt sammen, bestemmer vel du. Er sikker på at du nok skal få stor glæde af de fine krukkeplanter.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, jeg er også glad for resultatet. Nu glæder jeg mig bare til resten blomstrer og begynder at fylde noget mere :)

    SvarSlet
  3. Ja og det gør de lige pludselig, det går hurtigere end man tror. Flot ser det ud.

    SvarSlet